Často kladené otázky

  • 1. Ako sa spojím s vešticou - veštcom?

    Na webe alebo v mobilnej aplikácii je pri každom veštcovi tlačítko, na ktoré keď kliknete, tak sa vám zobrazia dostupné možnosti spojenia. Stačí kliknúť a voláte. Potom vás hláska vyzve na zadanie trojmiestneho kódu, ktorý je uvedený pri každom veštcovi.

  • 2. Akým spôsobom je možné zaplatiť za veštenie?

    Môžete zaplatiť dvomi spôsobmi:

    1. Platba kartou - voláte na naše obyčajné telefónne čísla s bežnou tarifou a pretelefonovaný čas zaplatíte platobnou kartou. Je to najvýhodnejšia možnosť.
    2. Volanie na prémiové - audiotextové číslo - vtedy platíte priamo za telefonát a suma za volanie bude naúčtovaná vo vašej faktúre (resp. kreditom) za telefón od vášho operátora. Táto možnosť je drahšia.

  • 3. Koľko stojí volanie na veštenie?

    Na webe alebo v mobilnej aplikácii je pri každom veštcovi tlačítko, na ktoré keď kliknete, tak sa vám zobrazia dostupné možnosti spojenia a ceny.

  • 4. Ako je účtované volanie na veštenie, keď použijem platobnú kartu - Platba kartou?

    Pri Platbe kartou platíte od chvíle spojenia s vešticou - veštcom. Po ukončení volania vám odpočítame z vášho kreditu na veštenie len sumu, ktorú ste prevolali.

    Ak ste mali dostatočný kredit na celý telefonát, tak vám z neho odpočítame a zvyšok vám zostane. Pokiaľ váš kredit nebol dostatočný, tak dlžnú sumu nám automaticky zaplatíte cez vašu platobnú kartu, ktorú ste použili pri dobití kreditu. Zaplatíte len to, čo ste pretelefonovali. Tarifikácia je minútová.

    Poplatky za telefón platíte naďalej svojmu operátorovi (podľa vášho volacieho programu) ako volanie na bežné čísla v SR. Platba kartou - Kredit na veštenie slúži len na zaplatenie za samotnú službu a nemá nič spoločné s vaším kreditom na predplatenej karte, resp. s faktúrou za telefón od operátora.

  • 5. Ako je účtované volanie na veštenie cez audiotext?

    Telefonát na audiotext je účtovaný od začiatku spojenia, tzn. od chvíle, keď nastane spojenie s našou ústredňou. Tarifikácia je minútová.

  • 6. Ktorý spôsob volania na veštenie je výhodnejší?

    Najvýhodnejšie a najlacnejšie je použiť Platbu kartou. Neplatíte zbytočne predražené poplatky pre operátora. Buďte “smart” a použite tento spôsob. Pozrite si porovnanie v sekcii Ako volať.

  • 7. A čo moja platobná karta? Sú údaje z nej uchované v bezpečí?

    Pri platení platobnou kartou naša spoločnosť neuchováva žiadne údaje a informácie o heslách a platobných kartách. Údaje o vašej platobnej karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) zadávate v chránenom a zabezpečenom prostredí na chránenej internetovej stránke Tatra banky, kam vás pri platbe presmerujeme. Naša spoločnosť nemá prístup k žiadnym údajom o vašej karte. Navyše vždy pri zadávaní údajov z vašej karty musíte platbu potvrdiť - overiť cez apku vašej banky, alebo overovaciou smskou. Je to bezpečnejšie ako výber z bankomatu, kde sa na vás môže niekto pozerať.

  • 8. Je volanie cez Platbu kartou bezpečné?

    Volať môžete len z telefónneho čísla, ktoré ste zadali pri aktivácii Platby kartou - dobíjaní kreditu. Je to vaše číslo, ktoré používate vo vašom určite zaheslovanom telefóne, takže o tom, kto bude z neho volať, rozhodujete len vy.

  • 9. Ako dlho trvá telefonát na veštenie?

    Je to individuálne, takže záleží len od vás a od toho, čo chcete vedieť. Maximálna dĺžka spojenia je 60 minút.

  • 10. Odkiaľ sa dovolám?

    Keď použijete Platbu kartou, tak z celého sveta. Na prémiové SK čísla sa dovoláte len zo slovenského čísla a na prémiové CZ čísla sa dovoláte len z českého čísla.

  • 11. Mám slovenské číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú linku.

    Pravdepodobne máte zablokované volania na audiotext u vášho operátora. Zavolajte na infolinku operátorovi a dajte si odblokovať volania na audiotext. Je to bezplatné a trvá to pár sekúnd. Pokiaľ si nechcete odblokovať audiotext, tak použite Platbu kartou. Je to pre vás najvýhodnejšie!

  • 12. Mám české číslo a nedá sa mi dovolať na prémiovú linku, alebo ma stále prerušuje.

    Pravdepodobne máte vyčerpaný limit na volania na prémiové čísla, ktorý je daný zo zákona! Použite Platbu kartou.

  • 13. Prečo mi bola po telefonáte cez službu Platba kartou automaticky stiahnutá suma za volanie z mojej karty?

    Pretože váš kredit, ktorý ste u nás mali zakúpený, nebol dostatočný na celý telefonát. Prvým použitím Platobnej karty (prvou kúpou kreditu) odsúhlasíte Všeobecné obchodné podmienky služby Kredit na veštenie - Platba kartou a je medzi nami uzatvorená Zmluva na diaľku.

    Uzatvorením Zmluvy si aktivujete službu Platba kartou a dávate nám súhlas na doúčtovanie chýbajúcej čiastky za použitie služieb z vašej karty. Na základe toho dáme pokyn banke na stiahnutie dlžnej sumy. Údaje o vašej karte nemáme, tie sú uložené mimo nášho dosahu v bezpečí v banke a my si účtujeme len to, čo prevoláte.

    Na e-mail, ktorý zadáte pri kúpe kreditu, vám po každom telefonáte pošleme presné a prehľadné vyúčtovanie. Pokiaľ máte našu apku Moneo tak všetky transakcie a volania nájdete aj v sekcii História volaní. Ak by vám niečo nesedelo, hneď nám napíšte, reagujeme rýchlo.

  • 14. Platím niečo aj keď nepoužívam službu?

    Nie. Neúčtujeme žiadne paušálne výdavky a ani žiadne poplatky, keď službu nepoužívate.

  • 15. Ako zruším službu - účet?

    Kedykoľvek si môžete zmazať svoj účet - ukončiť registráciu a to po prihlásení priamo vo svojom konte v sekcii Moje Moneo na webe alebo v apke. Ak na účte bola aktívna aj služba Platba kartou, tak vymazaním účtu dôjde automaticky aj k ukončeniu Zmluvy uzavretej na diaľku v súvislosti s touto službou. Pozrite si detailný návod

  • 16. Čiastkové platby / rezervácie kreditu na platobnej karte.

    Počas vášho hovoru môžeme v určitých prípadoch použiť čiastkové rezervácie peňazí (kreditu) na vašej karte vždy v sume zodpovedajúcej ďalším približne 10 minútam prebiehajúceho volania a to na neskoršie záverečné vyúčtovanie.

    Teda pred spojením alebo počas neho rezervujeme kredit na približne 10 minút volania, po uplynutí 10 minút bude rezervovaný ďalší kredit na ďalších 10 minút a tak ďalej. Na konci vašej konzultácie / rozhovoru vypočítame skutočnú cenu za volanie (podľa aktuálnej ceny za minútu, odpočítame všetky prípadné zľavy a voľné minúty) a z rezervovaného kreditu použijeme zodpovedajúcu čiastku (môže byť použitý celý kredit alebo časť). Nevyužité rezervácie kreditu vám budú vrátené späť na kartu.

    Vyúčtovaná celková suma za jeden hovor teda môže byť na vašej karte zaplatená - zaúčtovaná viacerými čiastkami. Všetko budete mať presne rozpísané v informačnom e-maili po hovore a samozrejme aj v našej apke v Histórii volaní. Presné vyúčtované sumy sa zobrazia na karte po zúčtovaní vašou bankou, zvyčajne po troch dňoch. Dovtedy môžete vidieť na online výpise nami rezervované sumy. Nemusíte sa ale obávať - keď sa pozriete na váš účet (výpis transakcií vašej karty) po 2-3 dňoch po telefonáte, teda po zúčtovaní, už tam uvidíte sumy (platby) presne také, ako vám uvádzame vo vyúčtovaní.

    Pokiaľ sme na vašej karte rezervovali kredit a počas volania nedôjde k jeho čerpaniu, teda nie je potrebné z neho nič uplatňovať (napr. nedošlo k spojeniu s poradcom, alebo ste mali dostatok zakúpeného kreditu a pod.), tak táto rezervácia je hneď uvoľnená bez čerpania.

    Príklad: Cena hovoru na začiatku volania je 1,50 Eur/min. Voláte. Zarezervujeme na vašej karte kredit 15 Eur (na desať minút), po uplynutí desiatich minút zarezervujeme kredit 15 Eur na ďalších desať minút. Vy ale ukončíte hovor po dvanástich minútach a teda konečná cena vášho hovoru bude 18 Eur. Z prvého rezervovaného kreditu si uplatníme celých 15 Eur a z druhého rezervovaného kreditu si uplatníme sumu 3 Eur a zbytok vám uvoľníme. Vaša banka vám počas prvých 2-3 dní zobrazí na výpise z karty sumy 15 Eur a 15 Eur a po medzibankovom vyúčtovaní sa vám na karte zobrazia už reálne naúčtované sumy 15 Eur a 3 Eur.

  • 17. Kedy používame rezerváciu kreditu, resp. požiadavku na minimálny kredit?

    Keď sa nám v minulosti opakovane nepodarilo zaúčtovať dlžnú sumu po hovore a vy ste nám za volanie nezaplatili ani po niekoľkých výzvach, alebo ak vyhodnotíme, že sa nám po volaní nepodarí zaúčtovať vašu kartu.

    Za normálnych okolností našich zákazníkov účtujeme jednou platbou bez rezervácie a bez požiadavky minimálneho kreditu vždy po hovore.

  • 18. Ako zaplatím kartou - krok za krokom

    1. Zadáte vaše telefónne číslo, z ktorého budete volať a e-mailovú adresu, na ktorú vám budeme posielať vyúčtovania. Zvolíte si sumu.
    2. V sumarizácii si skontrolujete vami zadané údaje a ak je všetko v poriadku, pokračujete kliknutím na tlačidlo “Zaplatiť”. Následne prebehne presmerovanie na bankový portál.
    3. Na zabezpečenej platobnej bráne banky vyplníte požadované údaje - číslo vašej karty, platnosť karty a CV kód (ten nájdete na zadnej strane karty). Všetky tieto údaje už zadávate priamo na stránke banky, ktorá zabezpečuje naše kartové transakcie. My k týmto údajom nemáme žiadny prístup. Potom kliknete na tlačidlo “Zaplatiť”.
    4. Prebehne presmerovanie na overenie platby vašou kartou, ktoré už vykonáva vaša banka, ktorá vám kartu vydala. Táto vás vyzve, aby ste platbu potvrdili. Každá banka má svoj spôsob, ako vyžaduje potvrdenie, najčastejšie to však býva cez aplikáciu banky. Pozor! Tento krok je veľmi dôležitý, pretože bez potvrdenia platby, ktoré požaduje vaša banka sa transakcia neuskutoční. Riadte sa dôsledne pokynmi na obrazovke.
    5. Po overení platby sa vráťte späť do apky alebo na náš web, kde ste začali s platbou. Zobrazí sa vám tam sumár a potvrdenie o úspešnom (alebo aj neúspešnom) spracovaní vašej platby.
    6. Nakoniec kliknite na tlačidlo “Pokračovať” alebo počkajte na automatické presmerovanie z bankového portálu späť na stránku Moneo, aby bola vaša platba zaznamenaná. Ak je všetko úspešné, vaša platba prebehla v poriadku a môžete používať službu.

    Pozrite si detailnejší návod, ako platiť kartou krok za krokom